Har du talt med dit kæledyr i dag ?

Vi har fokus på sundhed for at undgå sygdomme

Har du talt med dit kæledyr i dag?

Det sker ofte at kæledyrsejere ikke opdager at deres kæledyrs sundhedstilstand er forringet. Hunde og katte kan ofte udvikle sygdomme, som vi, som kæledyrsejere ikke umiddelbart registrerer. Ofte opdager vi først symptomer på sygdom når vores kæledyr er blevet rigtig dårlig, og kontakter derefter dyrlægen.

Regelmæssige sundhedscheck er lige så vigtige for dit kæledyr som det er for dig selv.

Fordi dit kæledyr ikke kan fortælle dig hvordan det virkelig har det, anbefaler vi et årligt sundhedscheck, som er en grundig undersøgelse af dit kæledyrs sundhedstilstand.

Et sundhedscheck kan kombineres med eventuelt nødvendige vaccinationer som besluttes individuelt for det enkelte kæledyr.

Læs mere om de forskellige behandlinger og konsultationer som har fokus på at bevare kæledyrets sundhed, du finder dem i menuen til højre