Prescription Diet fra Hill’s

Diætfoder til syge hunde og katte som kan understøtte løsning af forskellige sundhedsmæssige problemer som din hund eller kat måtte have i kortere eller længere perioder.

Prescription Diet fra Hill’s fås i et sortiment der er udviklet til at modvirke en række sygdomme som eks. urinvejslidelser, hudproblemer, nyresygdom, bevægelighedsproblemer, mave-/tarmsygdom og overvægt.

Fodertyperne er udviklet specifikt til forskellige problemtyper. [custom_frame_center shadow=”on”][/custom_frame_center]

4 gode grunde til at vælge Prescription Diet til din hund eller kat

[custom_list style=”list-2″]

• Klinisk dokumenteret ernæringsrigtig foder som er udviklet til at løse sundheds relaterede problemer
  • Stort sortiment af terapeutisk foder, udviklet til at modvirke en række specifikke sygdomme.
  • Bruges ofte i problem behandling af sygdomme og kan i nogle tilfælde erstatte medicin
  • Smagsgaranti, hvis dit kæledyr ikke kan lide foderet får du alle pengene tilbage.

[/custom_list]

Hvad koster det?

Prisen på foderet varierer afhængig af den specifikke foderdiæt som din hund eller kat har brug for.

[message type=”custom” width=”100%” start_color=”#138C9E” end_color=”#138C9E” border=”#138C9E” color=”#ffffff”] 100% tilfredshed- og smagsgaranti

Hvis din hund eller kat ikke kan lide smagen, kan du returnere foderet til butikken – så giver vi dig alle pengene tilbage!

Kampagner – spar penge

Vi har løbende kampagner på foder – hold øje på websitet her eller skriv dig op til vores nyhedsbrev.

Smagsprøver

Vi kan tilbyde gratis smagsprøver på udvalgte produkter – men husk vi tilbyder fuld tilfredshedsgaranti, så hvis din hund eller kat ikke kan lide foderet, får du alle pengene tilbage.

[/message]